Бекітемін
Мектеп директоры
_________Балгушукова А.К
Молодежный орта мектебінің 2019-2020 оқу жылына арналған
Кәсіптік бағдар беру жұмысы бойыншаіс-шаралар жоспары
Іс- шаралар тақырыбы |
Мерзімі |
Жауаптанушылар |
||
Білім алушылардың кәсіптік бағдарын ұйымдастыруға бағытталған іс-шараларды нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету |
||||
Өңірлік еңбек нарығының талаптарына сәйкес білім алушыларды кәсіптік бағдарлауға бағытталған жұмыс жоспарларын, кестелерді, оның ішінде білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеуді, педагог қызметкерлермен әдістемелік жұмысты және т. б. әзірлеу және бекіту |
|
Мектеп басшысы |
||
Кәсіптік бағдар бойынша әдістемелік әдебиетке шолу, мектеп кітапханасында "Адам және мамандық" атты кітап көрмесін өткізу» |
|
Кітапханашы |
||
Бұйрық шығару: * оқу жылына кәсіптік бағдар беру бойынша жұмыс жоспары туралы; * кәсіби бағдар жұмысы бойынша жауапты тағайындау; * мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы туралы ережені бекіту; * мектептегі кәсіптік бағдар кабинеті туралы ережені бекіту; * кәсіби бағдар кабинетін құру; |
|
Мектеп басшысы |
||
Білім алушыларды кәсіптік бағдарлау бойынша қызметті ұйымдастыру бөлігінде педагог қызметкерлердің лауазымдық міндеттеріне өзгерістер енгізу |
|
Мектеп басшысы |
||
Мүдделі ұйымдар мен мекемелермен кәсіптік бағдар бойынша мектептің бірлескен жұмыс жоспарын әзірлеу |
|
Директордың ТІЖ орынбасары |
||
Білім алушылардың кәсіптік және өмірлік перспективаларын жоспарлауына арналған элективті курстардың (таңдау бойынша курстар, бағдарлау және ақпараттық курстар және т. б.) оқу жылы ішінде іске асырылатын білім беру бағдарламаларын; қосымша білім беру бағдарламаларын (үйірмелер, секциялар) әзірлеу және бекіту) |
|
Мектеп басшысы |
||
Оқу жылына білім алушылармен және олардың ата-аналарымен кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспарын дайындау |
|
Директордың ТІЖ орынбасары |
||
Мектептің оқу жоспарына элективті курстарды енгізу: "Мен кәсіпкермін» |
|
Директордың ТІЖ орынбасары |
||
Мектептегі кәсіптік бағдар жұмысын материалдық-техникалық қамтамасыз ету |
||||
Кәсіптік бағдар кабинетінің жабдықтары және сатып алу: * деректер базасын құру үшін бағдарламалық қамтамасыз ететін компьютерлер; * дербес кеңес алу үшін компьютерлер; * тақырып бойынша материалдары бар аудио-, бейнетехника жиынтықтары; телефон; * ҮЕҰ, СПО, ЖОО мекемелері бойынша анықтамалар; * кәсіби материал; * кәсіби бағдар және психологиялық тестілеу бағдарламалары бар портативті компьютерлер (ноутбуктер • принтер; сканер. |
Тамыз |
Завхоз |
||
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
||||
9 және 11 сынып түлектерінің жұмысқа орналасуын және кәсіптік білім беру мекемелеріне түсуін талдау мәселесі бойынша директор жанындағы кеңес |
Тамыз |
Директордың ТІЖ орынбасары |
||
"Жаңа оқу жылына кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары туралы" мәселесі бойынша директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес» |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
|||
Оқушының тұлғасын зерттеу бойынша кәсіби кеңес беру: * "Білім алушылардың мамандық таңдауға дайындығын зерттеу" (5-6 сыныптар); • "Білім алушылардың тұлғалық ерекшеліктері мен қабілеттерін зерттеу" (7-8 сыныптар)); • "Білім алушылардың қызығушылығы мен бейімділігін зерттеу" (9-шы сыныптар)); • "Білім алушылардың кәсіби ниеттері мен жоспарларын зерттеу" (10-11 сыныптар). |
Педагог -психолог |
|||
"Элективті курстарды өткізу әдістемесі" мәселесі бойынша директордың ТІЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес» |
Қыркүйек |
Директордың ҒӘЖ жөніндегі орынбасары |
||
Кәсіби бағдар беру жұмысы бойынша педагогикалық ұжымға арналған Лекторий " мектепте кәсіби бағдар беру жұмысын ұйымдастыру негіздері. Кәсіби сана-сезімнің даму кезеңдері. Кәсіптік бағдар беру жұмысының жас ерекшелік-психологиялық ерекшеліктері» |
Педагог -психолог |
|||
Тақырыптық деректер базасын құру: 1. Жаңа мамандықтар сөздігі. 2. Профессиограмма кәсіптер. 3. Өңірдің кәсіптік білім беру мекемелері. |
Педагог -психолог |
|||
Кітапхана қорын кәсіптік бағдар және еңбекке баулу бойынша әдебиеттермен толықтыру |
Кітапханашы |
|||
"Бейіналды оқытудағы элективті курстардың рөлі" мәселесі бойынша директордың ТІЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес» |
Қазан |
ДиректорҒӘЖ жөніндегі орынбасары |
||
11-сыныптарда пән мұғалімдерінің кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізу деңгейін зерттеу мәселесі бойынша директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес |
Педагог -психолог |
|||
"Жоғары сыныптарда кәсіптік бағдар беру жұмысының құрылымы. Жетекші кәсіби мотивтер. Жетекші кәсіби уәждерді түсінудің маңыздылығы. Менің кәсіби болашағым "әдістемесі"» |
Директордың ТІЖ жөніндегі орынбасары |
|||
"Мамандық таңдаудың тұлғалық және өмірбаяндық факторлары. Кәсіби өзін-өзі анықтау туралы мифтер. Мамандық таңдаудың биографиялық факторлары. Кәсіби Өмірбаян "қабылдауы"» |
қараша |
Директор ОТЖ жөніндегі орынбасары |
||
"Кәсіби бағдар беру жұмысының теориясы мен практикасы" тақырыбында сынып жетекшілеріне арналған оқу-әдістемелік семинар» |
желтоқсан |
Педагог -психолог |
||
"Ата-аналармен олардың балаларының мамандығын таңдау мәселесі бойынша жұмыс істеу әдістері" мәселесі бойынша директордың ТЖ жөніндегі орынбасары жанындағы кеңес» |
Қаңтар
|
Педагог -психолог |
||
Семинар-тренинг "Функционалдық бөлу еңбек. Адамның қабілеттері мен бейімділігі мамандықты таңдаудың негізі ретінде. Мамандық таңдау себептері» |
Ақпан |
Педагог -психолог |
||
Кәсібибағдарребустар " Мастер-класс» |
наурыз |
Директордың ТІЖ жөніндегі орынбасары |
||
Білім алушылардың кәсіби бағдарын ақпараттық, ұйымдастырушылық-кадрлық және психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету |
||||
Конкурстар: * сәндік-қолданбалы шығармашылық (5-7 сыныптар); * "Радуга профессий" суреттер (1-4 сыныптар)); * "керемет мамандық" суреттер (5-7 сыныптар); * "Менің болашақ мамандығым" шығармалар (5-8 сыныптар); * "біздің отбасы кәсібі" отбасылық шығармалар (9-10 сыныптар); * компьютерлік презентациялар " мамандыққа иллюстрациялар...); • "тағдырын анықтайтын таңдау" мамандығының тұсаукесері (8-9 сыныптар); * "Жас қожайындар" (5-6 сыныптар); • "Жас модельерлер" (7-8 сыныптар); * мамандықтар "барлық жұмыстар жақсы-талғамға таң!"(5-7 сыныптар) |
Жыл бойы |
Директордың ТІЖ жөніндегі орынбасары Учителя технологии, ИЗО, нач.классов
|
||
Кәсіптік білім беру мекемелеріне кәсіптік бағдар беру экскурсиялары |
|
ТІЖ жөніндегі орынбасары |
||
Кәсіптік бағдар беру тренингі (5-11 сыныптар): • "Өзіңді танып біл»; • "Дороги, которые мы выбираем»; • "Мамандық таңдау»; * "Кәсіптік өзін-өзі тану"»; * "Қабілеттер және кәсіби жарамдылық»; • "Оқуға қайда баруға болады?»; * "Мамандықты таңдау-жауапты қадам»; • "Болашақ мамандық туралы белгілейміз". |
|
Педагог -психолог |
||
Книжные выставки: • «Стратегия профессионального выбора»; • «Каждый может стать звездой в своем деле»; • «Как стать студентом». |
|
Кітапханашы |
||
Кәсіптік бағдарлау ойындары (9-11 сыныптар): • "Мамандықты тап»; * "Болашаққа көз жүгіртейік»; • "Мамандықты қорғау". |
|
Директордың ТІЖ жөніндегі орынбасары |
||
Диагностика нәтижелері және білім беру бағытын таңдау бойынша жеке кеңес беру |
|
Педагог -психолог |
||
Білім алушылардың мамандық таңдау мәселесі бойынша кеңес беру (ата-аналардың сұранысы бойынша)) |
|
|||
Оқу-тәрбие үрдісінде білім алушыларды кәсіптік бағдар беру бойынша оқу қызметінің келесі түрлерін қолдану: * "Табиғат адам": биология бойынша зертханалық, тәжірибелік жұмыстар; "Адам – техника": физика, химия бойынша зертханалық, практикалық жұмыстар, техникалық еңбек сабақтарында жұмыстарды орындау; * "Адам – адам": әдеби кейіпкерлердің, тарихи тұлғалардың сипаттамаларын талдау, айналасындағылардың мінез-құлқын талдау, еңбек сабақтарында жұмыстарды орындау, құрдастары арасындағы қоғамдық-ұйымдастырушылық жұмыс, ұжымдық іс-шараларға, спорттық ойындарға қатысу; • "Адам-белгі жүйесі": әр түрлі пәндер бойынша жазбаша жұмыстарды орындау, Оқу, жазбаларды жүргізу, бір тілден екінші тілге аудару, есептеулерді, сызбаларды, сызбаларды орындау; * "Адам-көркем сурет": әдебиет, өнер шығармаларының көркемдік ерекшеліктерін талдау, сурет, ән салу сабақтарында тапсырмаларды орындау, сынып, мектептің эстетикалық безендірілуіне қатысу, көркем өнерпаздыққа қатысу |
|
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
||
1-4 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру бойынша сынып сағаттары: * "Менің мүдделер әлемі»; • "Барлық жұмыстар жақсы»; • "Біздің ата-аналарымыздың мамандықтары»; * "Әр түрлі, қажетті және маңызды мамандықтар туралы"»; * "Мамандыққа жол мектепте басталады»; * "Менің болашақ мамандығым туралы арманым»; • "Өзіңе және адамдарға қуаныш сыйлайтын еңбек»; * "Жүз жол, жүз жол»; * "Мамандықты қалай таңдау керек". 5-8 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру бойынша сынып сағаттары: * "Мамандықтар әлемі • Адам-техника»; * "Біздің елдегі пошта байланысы. Пошта бәріне қажет. Байланыс бөліміне саяхат»; * "Мамандықтар әлемі • Адамдар әдемі болу үшін. Шаштараз. Визажист. Экскурсия шаштараз»; * "Мамандықтар әлемі • Заң қорғауында. Құқық қорғау органдарының қызметкерлерімен кездесу»; * "Мамандықтар әлемі • Электронды көмекшілер»; * "Мамандықтар әлемі • Таразыда дәрі болған кезде. Фармацевт. Экскурсия дәріхана»; • "Өз мамандығыңды таңда"»; * "Мамандықтар күнтізбесі»; • "Мамандық және шақыру". 9-11 сынып оқушыларына кәсіптік бағдар беру бойынша сынып сағаттары: * "Өзіңді танып біл"»; * "Мамандықты таңдау себептері»; * "Мамандықтың психологиялық сипаттамалары»; * "Мектеп түлектері – мұғалімдер»; • "Гений болуға қалай. Шығармашылық адамның өмірлік стратегиясы»; • "Еңбек және шығармашылық өмірдің басты мәні ретінде»; * "Өз болашағыңды жаса»; * "Кәсіптерді жіктеу" • |
|
Сынып жетекшілері |
||
1-4 сынып оқушыларына арналған әңгіме: • "Біздің ата-аналарымыздың мамандықтары»; * "Үстелде нан қалай пайда болды»; * "Сирек мамандықтар әліппесі • »; * "Менің мамандығым – кітапханашы»; * "Мамандықтар бойынша саяхат "»; • "Кім болғың келеді?"»; * "Менің болашақ мамандығымның керемет адамдары»; * "Мамандықтар туралы кітаптар»; • "Денсаулық және мамандық таңдау". 5-8 сынып оқушыларына арналған әңгіме: * "Мамандық таңдаудағы білімнің рөлі • »; * "Кәсіптер әлемі және ондағы адам орны»; * "Менің ата-анамның жұмысы»; * "Кәсіби мансабын неден бастау керек»; * "Адамға мамандық талаптары»; * "Адамның кәсіби қызметі және әлеуметтік мәртебесі»; • "Кім болу керек" немесе "қандай болу керек"не маңызды?»; * "Мамандық таңдауына кім және не әсер етеді?»; • "Өзін-өзі тану, өзін-өзі дамыту және мамандық таңдау". 9 сынып оқушыларына арналған әңгіме: * "Мамандықтар әлемінде»; * "Қажетті мамандықты қалай таңдау керек»; • "Барлық жұмыстар жақсы»; * "Еңбек нарығы дегеніміз не?»; • "Еңбек нарығындағы оңтайлы тәртіп»; * "Адамның кәсіби сапасы»; * "Мамандық түрлері • Мамандық формуласы»; • "Мамандық, мамандық, лауазым". |
|
Сынып жетекшілері |
||
Болашақ мамандықтарды анықтау мақсатында кәсіптік бейімділіктің диагностикасы (9-11 сыныптар) |
|
Педагог-психолог |
||
9 сынып оқушыларының оқу бейінін таңдау кезінде олардың кәсіби мүдделерін анықтау мақсатында диагностикасы |
|
|||
9, 11 сынып түлектеріне кеңес беру және кәсіптік диагностика " түлек тұлғасының кәсіби бағыттылығын бағалау» |
|
|||
Сауалнама: • "Өзін-өзі бағалау негізінде кәсіби өзін-өзі анықтау" (9-сынып)); • "Болашақ кәсіби артықшылық" (11-сынып); • "Мен кім болғым келеді" (7-8 сыныптар). |
|
Педагог-психолог |
||
"Мамандықтар әлеміне саяхат" викторинасы (7-8 сыныптар)) Кәсіби мерекелер күнтізбесі "стендін ресімдеу» |
|
Директордың ТІЖ орынбасары |
||
"Кәсіптерді Кім көп біледі?" ойын-сауық-танымдық ойыны"(5-6 сыныптар) "Как много специалистов хороших" (7-9 сыныптар) |
|
|||
9 және 11 сынып оқушыларының тұлғалық кәсіби бейінінің диагностикасы (қызығушылықтары мен қабілеттері) |
|
Педагог-психолог |
||
Кәсіптік бағдар беру апталығы |
|
ТІЖ орынбасары |
||
"Қайда оқуға болады?" атты дөңгелек үстел"(9-11 сыныптар) |
|
Педпсихолог |
||
"Түрлі қызмет саласындағы көрнекті адамдар" атты оқырман конференциясы (9-11 сыныптар) |
|
Кітапхана |
||