"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы білім бөлімі Молодежное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Молодежное отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жария талқылауды өткізу қорытындылары туралы шешім

05.04.2024

"Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Молодежное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ 2023 жылғы Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметі туралы есебін жария талқылау қорытындысы

 

          1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2024 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

          2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Молодежное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ  http://sc0023.zerenda.aqmoedu.kz/news/open/id-5275730  сайтында

          3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2024 жылғы                     9 ақпан "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Молодежное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ  сайтына ақпаратты орналастыру

          4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Молодежное ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" КММ көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

 

 

                                             

Просмотров: 41


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст